Piwniczna Zdrój to miejsce, sentymentalne, pełne urokliwych uliczek, przepięknych miejsc i wspaniałych widoków, to właśnie tam jako dziecko spędzałam każde wakacje.

11 czerwca zostałam zaproszona na warsztaty kulinarne zorganizowane przez Naturalną Wodę Piwniczankę. Zaraz po przybyciu udałam się do przepięknego Hotelu położonego w malowniczej okolicy nad samym Popradem,powiem szczerze, że dawno nie spotkałam się z tak miłą obsługą hotelową, pięknym pokojem i co ważne przepysznym jedzeniem 🙂 Warsztaty odbywały się na następny dzień, więc po zakwaterowaniu  w pokoju wraz z innymi uczestniczkami udaliśmy się zwiedzać okolice. Pierwszym punktem było serce Piwniczej, czyli rynek tam wysłuchaliśmy historii o tej miejscowości, a następnie podążyliśmy w kierunku mojej ulubionej kawiarni 🙂 Pijalni Artystycznej, gdzie zostaliśmy przywitani pysznym deserem i kawą.

Kolejnym punktem wycieczki było Źródełko Wody, woda zawiera wiele cennych minerałów. Jako dziecko często chodziłam tam z babcią i napełniałam butelki, aby zabrać wodę do domu. Po powrocie do Hotelu czekała na nas pyszna kolacja, szef kuchni przygotował lokalne przysmaki,  było pysznie!  Dzień zakończył się wizytą w Hotelowym Spa i rozmowami przy ognisku 🙂 2 1024x684 - WARSZTATY KULINARNE Z PIWNICZANKĄ

5 1024x725 - WARSZTATY KULINARNE Z PIWNICZANKĄ

11 1024x684 - WARSZTATY KULINARNE Z PIWNICZANKĄ

8d 1024x684 - WARSZTATY KULINARNE Z PIWNICZANKĄ

Kolejnego dnia czekała nas wizyta w Zakładzie Piwniczanki, gdzie mogłyśmy obserwować  cały proces powstawiania butelki, do której w kolejnym etapie jest wlewana woda Piwniczanka, wysłuchać ciekawych historii, a nawet obejrzeć zabytkowe butelki Piwniczanki. Woda Mineralna Piwniczanka jest wydobywana właśnie w Piwnicznej Zdrój.

19427457 1376797622404415 789919477 n - WARSZTATY KULINARNE Z PIWNICZANKĄ

A po zwiedzaniu czas na warsztaty kulinarne, które prowadziła przesympatyczna, wiecznie uśmiechnięta i zarażająca pozytywną energią Sylwia Ładyga  uczestniczka 5 edycji MasterChef .

Gotowałyśmy w parach ja swoje stanowisko dzieliłam z kochaną Dianą z bloga Mienta blog, która jest niesamowicie miłą i ciepłą osobą. Pichciło nam się bardzo przyjemnie 🙂 Przygotowałyśmy Moskole są to ziemniaczane placuszki z bryndzą można podawać je z żurawiną, wzbogacić o ulubione przyprawy. Kolejnym pysznym daniem były Gołąbki w liściach botwiny z ziemniakami, bryndzą i miętą podane z pęczakiem i maślanymi rzodkiewkami, danie krótko mówiąc pyszne! Na koniec każda z nas mogła przygotować ulubiony koktajl ze świeżych owoców na bazie wody Mineralnej Piwniczanka. Po pysznych warsztatach zasiadłyśmy do stołu i kosztowałyśmy smakowitych  potraw.

W tym miejscu chciałam bardzo podziękować agencji Veneo oraz Piwniczace za zaproszenie to była niesamowita przygoda, Sylwii za inspirujące przepisy, za wskazówki i dobre słowo. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam poznać tak fantastyczne dziewczyny pełne pasji, pozytywnej energii. Oczywiście dziękuję również Hotelowi Piwniczna SPA & Conference za wspaniałą obsługę, pyszne jedzenie i miłą atmosferę na pewno jeszcze do Was wrócę!

DSC 7731 1024x684 - WARSZTATY KULINARNE Z PIWNICZANKĄ

19204978 10203626538302069 1809338993 o 768x1024 - WARSZTATY KULINARNE Z PIWNICZANKĄ